החלפת תאורה בעזרת חשמלאי מוסמך

כאשר אתם קוראים לבעל מקצוע לצורך החלפת גוף תאורה אתם צריכים לחשוב על השלב הזה בקפידה. יש היום היצע רחב של נותני שירות, אבל עליכם לדעת למקד את הבחירה שלכם בצורה הנכונה ביותר. כדי לבחור היטב את בעל המקצוע לצורך החלפת גוף תאורה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

מהו חשמלאי מוסמך?

חשמלאי מוסמך הינו בעל מקצוע אשר עבר הכשרה בתחום החשמל והוא יכול לעבוד באופן עצמאי. לימודי חשמל מגוונים, הם יכולים לקחת 8 חודשים ולעיתים אף יותר. חשמלאי מוסמך הינו רק חשמלאי שצבר ניסיון של כ-3 שנים והינו מוכר על ידי הרשויות. חשמלאי מוסמך יכול לעבוד תחת חברה או באופן עצמאי, כל עוד יש לו תעודה של חשמלאי מוסמך לכם זה לא משנה. הבחירה שלכם דווקא בחשמלאי מוסמך היא כדאית, הסיבה לכך היא שאתם יכולים להיות הרבה יותר בטוחים לגבי המקצועיות של אותו חשמלאי. מלבד לכך, תעודה אשר מוכיחה שמדובר על חשמלאי מוסמך אוטומטית מנקזת את כל האנשים "החאפרים" שתפסו טרמפ על המקצוע הזה ומכתירים את עצמם חשמלאים. היקף העבודה של חשמלאי מוסמך הינו רחב, החל מאישורי חשמל ועד החלפת גוף תאורה

האם באמת צריך ליווי מקצועי?

יש היום הרבה סוגים של תאורות במבנה שלנו. איך נדע מתי אנחנו צריכים בעל מקצוע? יש פעמים בהן החלפת גוף תאורה אינה מחייבת אותנו לקרוא לבעל מקצוע. עם זאת, זה די תלוי בנו ובמורכבות העבודה. יש החלפת גוף תאורה אשר הינה מסובכת יותר והיא עלולה לסכן אתכם אם לא תעשו אותה באופן בטיחותי ונכון. במקרים כאלה היינו ממליצים לכם לקרוא לבעל מקצוע. כאשר מדובר על החלפת נורה פשוטה בשירותים, תוכלו לעשות זאת לבד אם יש לכם את הידע. חשוב לזכור לסגור את החשמל לפני שאתם נוגעים בגוף תאורה כזה או אחר.

כאשר מדובר על ליווי מקצועי של חשמלאי מוסמך הוא יעבור את השלבים החשובים, החל מהורדת המספק, לאחר מכן יסיר את גוף התאורה הישן ויסמן את החורים. לאחר מכן יש את שלבי קידוח החורים, הכנסת דיבלים, העברת חוטים, הצמדת גוף התאורה וחיבור החוטים. לאחר מכן, ניתן להבריג את גוף התאורה.

כפי שאתם רואים, יש עבודות שהן מורכבות יותר ואינן החלפת גוף תאורה של נורה פשוטה, אלא גוף תאורה אשר מחייב אותנו לעבוד לפי שלבים מסוימים.

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור החלפת גוף תאורה משתנה בהתאם למורכבות העבודה, אך יש טווח עבודה די זהה בין כל החשמלאים המוסמכים. המחיר יתחילו החל מ-170 ש"ח ועד 350 ש"ח עבור התקנה מורכבת. שימו לב, יש הבדל אם כבר יש לכם תשתית לגוף התאורה ובמקרה בו אין לכם.