חשמלאי מוסמך בירושלים

חשמלאי מוסמך בירושלים כי עם עבודות חשמל לא מסתכנים

נתוני הסטטיסטיקה לא מחייכים. לפי הנתונים של אגודת כיבוי האש בניו יורק מעל לתשעים אחוז מהשריפות מתרחשות בשל תקלות במערכת החשמל והם מהווים כעשרים אחוז מהגורמים המובילים לפגיעות ולמוות בילדים. גם בישראל הנתונים דומים. עבודות חשמל הן לא משחק ילדים, הן מסוכנות ועלולות לגרום לאסון. מחפשים חשמלאי מוסמך בירושלים? צרו קשר עם "זריז חשמל". ב"זריז חשמל" עובדים תחת התקנים המחמירים ביותר מתוך הקפדה מלאה על חוקי הבטיחות.

חשמלאי מוסמך בירושלים מי הוא החשמלאי המוסמך?

חוק החשמל שנחקק בשנת 1954 אומר: "לא יעסוק אדם בביצוע עבודות חשמל אלא אם כן יש בידיו רישיון מאת המנהל המתיר לו לבצע עבודות חשמל מסוג זה בהתאם לתנאי הרישיון."

חשמלאי מוסמך בירושלים, ובכל מקום, רשאי לבצע עבודות חשמל במתקנים בעלי עוצמה של שמונים אמפר ותלת פאזי המשמשים לדירות מגורים, למשרדים, לבתי עסקים ולבתי מלאכה בעלי רמת מתח נמוכה.

חשמלאי מוסמך הוא חשמלאי שרכש השכלה גבוהה בתחום, הכשרת החשמלאי כוללת לימודי בטיחות, אלקטרוניקה, פיזיקה ומתמטיקה ברמה גבוהה. במהלך הלימודים משלב החשמלאי רכישת ידע תיאורטי והתנסות מעשית. כדי להתקבל ללימודי הסמכה בתחום החשמל נדרשים עשר שנות לימוד בסיסי, ניסיון של שנתיים לפחות בתחום החשמל ותעודה של חשמלאי עוזר או חשמלאי מעשי.

עבודות חשמל עלולות לסכן חיים, גם את חיי החשמלאי וגם את חיי הצרכן המזמין אותו. חשמלאים בלתי מוסמכים וחסרי ניסיון עלולים לבצע עבודה רשלנית כמו שימוש בחוטים לא נכונים, חיבור רופף של חוטים, העברת חוטים בקיר ללא צינור מבודד, חיבור שקע בצורה לא נכונה ועוד, רשלנות שעלולה לגבות חיי אדם.

חיבור לא נכון של הארקה עלול לסכן את חיי הדיירים בבית ובמיוחד את חיי הילדים הקטנים. במקרה של קצר, זרם החשמל אמור לעבור לאדמה הודות לחיבור הארקה. חיבור לא נכון של הארקה או הארקה בלתי תקינה יעביר את הזרם דרך גוף האדם ויסכן אותו. ילדים חשופים יותר לסכנה כי גופם קטן והתנגדות הגוף קטנה יותר.

לכל עבודות חשמל, בכל מקום, חשוב להזמין רק חשמלאי מוסמך. חשמלאי מוסמך חייב לשאת את רישיון העבודה שלו צמוד לתעודת הזהות. אם הזמנתם חשמלאי מוסמך בירושלים, למשל, והוא אינו נושא אתו את רישיון העבודה, אל תעסיקו אותו.