מערכת חשמל בית חכם

מערכת חשמל בית חכם

מערכת חשמל בית חכם המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה

מערכת חשמל בית חכם היא מערכת המיועדת לחבר מערכות שונות בבית כמו תאורה, מיזוג אוויר, מערכת טלוויזיה בכבלים, מערכת האזעקה ועוד למערכת אחת הניתנת לשליטה ולבקרה משלט ראשי. מערכת חשמל בית חכם נחשבת למילה האחרונה בתחום. המערכת קלה להפעלה, היא משפרת את איכות החיים, חוסכת בעלויות ואפשר להתאים באופן אישי לכל בית.

מערכת חשמל בית חכם כל היתרונות

מערכת חשמל בית חכם מאפשרת לכם להתעורר בבוקר ועוד לפני שקמתם מהמיטה תוכלו ללחוץ על כפתור שיפתח את החלונות החשמליים, לחמם מים לקפה, להפעיל את מכונת האספרסו ואם תרצו, המערכת תוכל גם להדליק את הטלוויזיה או הרדיו בדיוק בערוץ שבו אתם אוהבים לצפות.

מערכת חשמל בית חכם פועלת באמצעות גלאי תנועה אשר ידליקו את האורות בבית שלכם רק בחדרים שבהם אתם נמצאים. הם גם ימדדו את טמפרטורת החדר בכל רגע נתון ויווסתו את עוצמת המיזוג בהתאם לנתונים שהזנתם אותה.

הבית החכם מאפשר להגדיר תרחישים מראש. אפשר לקבוע שעות פעילות קבועות לכל מכשיר חשמלי או מערכת בבית. הגדרות ההפעלה של המכשירים החשמליים תחסוך לכם כסף רב. המכשירים לא יפעלו ללא סיבה ותמיד תוכלו לשלוט על צריכת החשמל.

בשנים האחרונות מערכת חשמל בית חם התקדמה בצעד נוסף והיום אפשר לשלוט על המערכת גם באמצעות טלפון נייד. גם מרחוק תוכלו לשלוט על המערכת. אם אתם, לדוגמה נמצאים בדרך בחזרה מיום מפרך ומתיש תוכלו להדליק מרחוק את מערכת החימום או הקירור, את דוד החשמל וכשתגיעו אל הבית יחכה לכם בית מחומם ומים חמים ומפנקים באמבטיה.

תוכלו לתכנת את הטלוויזיה כדי שתקליט את התוכניות שאתם אוהבים ותוכלו להעביר מדיה בין מחשבים בבית גם למסך הטלוויזיה או למקרן. אם יש לכם בבית מספר מסכים, תוכלו לבחור באיזה מסך יוקרן הקובץ שבחרתם.

מערכות החשמל לבית חכם מתאימות גם למשפחות מסורתיות שומרות שבת, אפשר לתכנת אותן בהתאמה אישית לשבתות לחגים.

מערכת חשמל בית חכם היא להיט, אל תוותרו עליה. גם אם אין לכם אפשרות כספית להתקין את המערכת בעת בניית בית חדש, הזמינו מערכת בסיסית עם אופציה לשדרוג.