פתרונות חשמל חכם

פתרונות חשמל חכם

פתרונות חשמל חכם לשבת יהודית

שומרי שבת מקפידים לא להפעיל בשבת ובחגים מכשירי חשמל ואלקטרוניקה בגלל האיסור ההלכתי. במרבית הבתים יש שעוני שבת אשר מדליקים ומכבים את מכשירי החשמל ללא התערבות דיירי הבית בהתאם להגדות שהוגדרו בשעון לפני כניסת השבת. בבתים שבהם יש מספר מכשירים חשמליים, יש צורך להתקין שעון שבת לכל מכשיר. זוהי עבודה מסורבלת, לא ידידותית ותמיד קיים הסיכוי כי נשכח להפעיל או לכבות מכשיר אחד. פתרונות חשמל חכם לשבת יהודית הם המענה המוצלח ביותר, קל להפעיל אותם והם מותרים על פי ההלכה היהודית.

פתרונות חשמל חכם לשבת יהודית – על מערכות חשמל של בית חכם

שומרי שבת רבים מחפשים פתרונות מאולתרים להפעלת מכשירי חשמל או תאורה בשבת. בבתים רבים דולקים האורות במשך כל השבת או החג או שהם משתמשים בשעוני שבת לכל מכשיר, פתרון מסורבל ולא אסתטי.

תארו לעצמכם מצב שבו לחצתם בטעות על מתג חשמלי ונאלצתם להישאר תקועים במצב נתון כל השבת כמו למשל עם תריסים חשמליים מוגפים או עם חושך בסלון או בכל חדר אחר.

אין מי שיכחיש, ללא שליטה ובקרה על מערכות החשמל בשבת אתם נתונים בחוסר נוחות, נקלעים למצבים בלתי נעימים ומבזבזים חשמל מיותר המתבטא בחשבונות חשמל גבוהים.

פתרונות חשמל חכם לשבת יהודית מאפשרים לכם שליטה על מערכות חשמל שונות בשבת בלי לעבור על איסורים הלכתיים. אפשר לשלוט על מערכות שונות כמו תאורה, מיזוג, תריסים חשמליים, מים חמים ועוד. המערכות של בית חכם הן מערכות אסתטיות וקלות לתפעול. אתם לא צריכים להיות בעלי ידע בחשמל כדי לדעת להפעיל אותן. הסבר קצר להפעלת המערכות ילמד אתכם איך להפעיל ולשלוט על המערכות, והשבת תיראה לגמרי אחרת.

אתם יכולים ליהנות מפתרונות חשמל חכם לשבת יהודית לא רק בשבת. תארו לעצמכם מצב שבו אתם מתעוררים בבוקר רגיל ועוד לפני שקמתם מהמיטה אתם יכולים לפתוח את התריס, להדליק את הטלוויזיה ולהרתיח מים בקומקום החשמלי הנמצא במטבח רחוק מחדר השינה.

חברת "זריז חשמל" מתקינה מערכות חשמל חכם לשבת יהודית. אנחנו מכירים את כל הפתרונות החשמליים, את כל הפתרונות ההלכתיים, נוכל לאפשר לכם לשמור שבת כהלכתה בהנאה רבה.